Lataa: Toimiiko NPS-mittari johtamisen välineenä? -tutkimusraportti
Auttaako vai jarruttaako NPS-mittari liiketoiminnan kehittämistä? Tämä selviää Eezy Flow Oy:n valtakunnallisesta tutkimuksesta. Tutkimuksessa selvitettiin myös, antavatko suomalaiset palautetta useammin tyytyväisinä vai tyytymättöminä ja voittaako tekoälyn nopeus jo inhimillisen ystävällisyyden asiakaspalvelussa.
NPS-mittaria käytetään nykyisin laajasti johtamisen välineenä, ja lähes jokainen saa erilaisilta toimijoilta kutsuja vastaamaan: kuinka todennäköisesti suosittelisit tätä yritystä tai saamaasi palvelua ystävällesi tai tuttavallesi, asteikolla 0-10? Mutta mitä NPS oikeastaan mittaa, toimiiko se pätevänä johtamisen välineenä?
Lataa Toimiiko NPS johtamisen välineenä? -tutkimusraportti
Lisätietoja tutkimuksesta:
Isa Merikallio
Yritysmuotoilija, asiakaskokemus ja brändi
Lue lisää aiheesta
Asiakaskokemuksen anatomia
Asiakaskokemuksen anatomiassa on kysymys kahden ihmisen kohtaamisesta. Tervehtiminen ja hymyily ovat elementtejä, jotka kertaantuvat….
Henkilöstötutkimusten tulokset kertovat: Työntekijöitä osallistetaan liian vähän
Suorittavaa työtä tekevien ryhmä nousee esille, kun tarkastellaan viime vuosien henkilöstötutkimusten tuloksia: työntekijöiden kokemukset ov…
Ylivertainen tuote- ja palvelukonsepti
Sekä tuote- että palvelukonsepteissa on aina lopulta kyse kohtaamisista. Miten konsepti tehdään näkyväksi?…